نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

نرگس جون عشق من وباباش

تپلو بودن در دو ماهگی و واکسن 2 ماهگی و اولین سرما خوردگی

1391/4/23 16:46
نویسنده : مامانی
2,337 بازدید
اشتراک گذاری

دو ماهگیت خیلی اتفاقایی افتاد.

ما شاالله تپلو شده بودی.

تپلو

واکسن 2 ماهگیت بدترین واکسنت بود. جیغ زدن را یاد گرفتی. بهت استامینفن دادم تبت بیاد پایین. خوابت به هم ریخت و شب بیدار بودی و روزها خواب.

گاهی که بابا فردا تعطیل بود ساعتی نگهت میداشتیم، وقتی هم 5:30 میرفت سر کار من از 4:50 بیدارش می کردم نیم ساعتی می خوابیدم و دوباره بابا که میرفت نگهت می داشتم تا ساعت 9-10 بیدار بودی و بعد می خوابیدی.

مامانی هر روز زنگ می زد احوالت را می پرسید شبایی که بیدار بودم تاظهر تلفن را میکشیدم ومی خوابیدم.

خوب یادمه سه شنبه 11 بهمن واکسن زدی و 5 شنبه سرما خوردی.

رفتیم خونه بابا بزرگ اوناهم به خاطر تو بخاری را زیاد کردن که سرما نخوری گرمت شد هر کار کردم نشد بخاری را کم کنم. کلاهت را از سرت در/اوردم در خونشون هم که باز و بسته می شد و شما سرما خوردی.

خیلی برام سخت بود. سرفه هات بندبند وجودم را از هم باز می کرد. شب و روز برای خوب شدنت دعا می کردم چه شبایی بالاسرت تبت را اندازه می گرفتم که زیاد نشه. خیلی خیلی خیلی سخت بود.

 بعد از 2 ماهگیت ختم انعام گرفتم که فامیل بیان و ببینتت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ندا مامی پارسا
9 مرداد 91 12:33
ماشالاااااا به نرگس خانم تپلی پارسا هم 2 ماهگی خیلی تپلی شده بود وای که مریضی بچه ها چقدر سخته ،خدا کنه هیچ بچه ای مریض نشه ...