نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

نرگس جون عشق من وباباش

نرگس و پسر خاله هاش

1391/5/15 13:24
نویسنده : مامانی
1,536 بازدید
اشتراک گذاری
باز كن پنجره را
من تو را خواهم برد ؛
به عروسیِ عروسكهای
كودكِ خواهر خویش‌ ؛
كه در آن مجلس جشن
صحبتی نیست ز دارایی داماد و عروس
صحبت از سادگی و كودكی است
چهره ای نیست عبوس.
كودك خواهر من ،
در شبِ جشن عروسیِ عروسكهایش می رقصد
كودك خواهر من ،
امپراتوری پر وسعتِ خود را هر روز،
شوكتی میبخشد.

حمید مصدق

امیرعلی پسر خاله

 

امیرعلی پسر خاله بزرگته مامانجون که از اومدنت خیلی خوشحال شد.

آخه خودشم منتظر یک مسافر کوچولو بود.

گاهی دستت را می گرفت کنارت می خوابید.

هروقت گریه میکردی یا گشنه ات بود و من پیشت نبودم، بدو بدو میامد پیشم میگفت نرگس بیدار شده یا گشنه اس یا گریه می کنه.

یک بار برات جغجغه خرید و همش می خواست بده بهت که با هاش بازی کنی.

3 ماه و 13 روزت بود که پسر خاله دیگه ات هم به دنیا اومد امیراحمد

*

 

پسندها (2)

نظرات (2)

نرگس
18 شهریور 91 15:22
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
خاله ی بهراد کوچولو
30 شهریور 91 12:46
وبلاگ نی نی تون رو دیدیم................ بسیار زیبا بود........... بهراد هم خاطرات خودشو نوشته............ به وبلاگش سری بزنین........... نظر یادتون نره ها...............